Asiakaspolulla oivalluksia tuotteistamiseen

Haluatko ymmärtää miksi asiakkaasi ostaa juuri sinulta? Haluatko ymmärtää millä kaikenlaisilla keinoilla voit vaikuttaa siihen, miten asiakas päätyy tarpeensa tunnistamisesta juuri sinun tuotteittesi tai palvelujesi ääreen? Kun olet miettimässä uusia tuotteita tai palveluja tai uudistamassa vanhaa, niin asiakaspolun hahmottaminen kannattaa myös tuotteistaessa. Miksi kannattaa miettiä palvelujaan ja tuotteittaan asiakkaan näkökulmasta ja miten sen teet?

Jatka lukemistaAsiakaspolulla oivalluksia tuotteistamiseen

Miksi investoisit aikaasi markkinoijana LinkedIniin?

Tässä kirjoituksessa käyn läpi LinkedIn:in käytettävyyttä yrityksen tai asiantuntijuuden markkinointiin. Tuon esille miten LinkedIn toimii ja mitä voit tehdä, että omat viestisi menisivät tässä sosiaalisessa mediassa perille. Miksi investoisit markkinoijana LinkedIniin?

Jatka lukemistaMiksi investoisit aikaasi markkinoijana LinkedIniin?

Osaatko hyödyntää FACEBOOKia yrityksesi markkinointiin?

Postaatko yrityksesi nimissä Facebookiin, mutta koet, että postauksesi eivät saa riittävästi näkyvyyttä. Mietitkö ehkä maksullisen mainonnan hyödyntämistä Facebookissa, mutta et oikein tiedä miten se toimii? Kun ymmärrät Facebookin algoritmia ja toimintamallia, voit tehostaa omaa markkinointiasi Facebookissa kohtuullisin kustannuksin.

Jatka lukemistaOsaatko hyödyntää FACEBOOKia yrityksesi markkinointiin?